søndag den 27. oktober 2013

FREM OG TILBAGE...


...siger et ordsprog, at skulle være lige langt!!!
Jeg har min tvivl, og ikke mindst hvad sommertid kontra normaltid NU angår. Men den danske regering indførte i 1980 vores lands 3. sommertid, det grundet energikrise. Tidligere havde landet oplevet samme omkring såvel 1. som 2. verdenskrig, helt anderledes dengang fornuftigt, og efterfølgende droppedes de :)
MEN dropper Danmark sommertiden nu, nej da, for Fællesmarkedet/EU har taget alt over, og de seneste år har samtlige medlemslande måttet falde til patten. Vi sparer intet energimæssigt i dansk regi, hvis, så ca. 0,12 % har kloge institutter regnet sig frem til, men vi er nødt til at affinde os med EU's regler, og at  protestere har hverken de såkaldte blå eller røde lyst til.
JEG er - såvel som RIMKOGEREN - tilhængere af normaltid, men hvad er FREDERIK, for her til hans normale aftensmåltid kl. 17, hvad så?? *LOL*

3 kommentarer:

Rasmine sagde ...

Min bror plejer at påstå, at frem og tilbage er dobbelt så langt ...

anjoe sagde ...

Godt nok, Rasmine, og måske derfor har du ikke den store kontakt til ham længere :)

Annemor sagde ...

Jeg tror Frederik er tilhenger av mat :) Og blåser hva klokken sier, bare den er til rett tid :)
Klem til deg og til Rimkogeren og et voff til Frederik :)